BRABUS 750 BODO BUSCHMANN EDITION "1 OF 25" - MERCEDES-AMG SL 63

Назад у майбутнє! 1996 рік, BRABUS 7.3S на базі Mercedes-Benz 600 SL виїжджає на автобан неподалік від Боттропа для свого першого офіційного випробування на дорозі. Із засновником BRABUS Бодо Бушманом за кермом і капотом автомобіля, безпечно залишеним у штаб-квартирі BRABUS, знімальна група робить один із найвідоміших знімків у нашій історії, який узагальнює все, за що ми виступаємо, в одному зображенні. Тепер легенда продовжує жити завдяки суперродстеру, який був побудований точно так, як його створив би Бодо Бушман: BRABUS 750 Bodo Buschmann Edition. Заснований на платформі Mercedes-AMG SL 63, BRABUS 750 – це не просто данина поваги, а сучасний переказ унікальної історії BRABUS. Виробництво буде обмежено лише 25 автомобілями по всьому світу.

Спереду серія типових карбонових елементів BRABUS характеризує безпомилкове обличчя родстера, включаючи вставки переднього фартуха BRABUS, решітку радіатора BRABUS і передній спойлер BRABUS, який, на додаток до свого безпомилкового зовнішнього вигляду, також значно зменшує підйомну силу. передні осі на високих швидкостях. Увага до деталей Bodo Buschmann Edition підкреслюється з боків карбоновими кріпленнями для крил із вбудованим логотипом BRABUS. Щоб надати задній частині спортивного відтінку, у дизайн було інтегровано тонкий карбоновий задній спойлер у поєднанні зі спеціально виготовленим карбоновим заднім дифузором — це чудово створює умови для чотирьох вихлопних труб високоефективної вихлопної системи BRABUS і вражає своїм виглядом. його унікальний вигляд. Оснащений 4,0-літровим двигуном V8 із двома високопродуктивними турбокомпресорами BRABUS, дводверний автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год лише за 3,3 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 315 км/год для захисту продуктивних шин Continental SportContact 7. Блискавичний крутний момент у 900 Ньютон-метрів забезпечується дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач, яку можна перемикати автоматично або вручну за допомогою перемикачів на кермі – відповідно до побажань водія.

Натхненний культовим ретро-стилем BRABUS вісімдесятих і легендарним класичним дизайном коліс Monoblock II, BRABUS 750 Bodo Buschmann Edition оснащений комбінацією 21- та 22-дюймових кованих коліс BRABUS Monoblock II Evo «Platinum Edition». Жоден колір не представляє Бодо Бушманна та його особистий смак краще, ніж чорний. І навіть після більш ніж чотирьох десятиліть яскравість повністю чорного фірмового дизайну є незамінним наріжним каменем дизайну BRABUS. У результаті в інтер’єрі BRABUS 750 Bodo Buschmann Edition домінує лише один колір: чорний на чорному. Відповідні чорні шви в поєднанні з чорною окантовкою підкреслюють стьобаний малюнок BRABUS «R-Sport», один із абсолютних улюблених дизайнів Бодо Бушманна. Для додаткового відтінку спадщини бічні підкладки сидінь, бічні частини центральної консолі та сонцезахисні козирки мають фірмовий візерунок BRABUS «Heritage», який нагадує про 1977 рік і заснування BRABUS з його печатки з тисненням «77».

BRABUS 750 Bodo Buschmann Edition "1 of 25" - на основі Mercedes-AMG SL 63 Витрата - змішаний: 13,2 - 12,8 л/100 км, викиди CO2: 300 - 290 г/км, клас енергоефективності D.

Переглянути зараз: