← Назад
10 Сентября 2019
237
10.09.2019 - Найпотужніший у світі позашляховик з дванадцятьма циліндрами знову від BRABUS. BRABUS G V12 900 "ONE OF TEN" відзначає свою світову прем'єру на IAA 2019 у Франкфурті-на-Майні. Новий суперкар буде випущений обмеженим тиражем всього в десять автомобілів. Через п'ятнадцять років після презентації першого BRABUS G V12 на Женевському автосалоні 2004 року, наші інженери-розробники знову впровадили в кузов високопродуктивний двигун V12 з двома турбінами. Мерседес G-Class шлях BRABUS. Хоча і на цей раз в поточному модельному ряду W 463A. 6,3-літровий двигун з збільшеним робочим об'ємом, потужністю 662 кВт / 900 к.с. (888 к.с.) і крутний момент 1500 Нм (1 106 фунт-фут), з'єднаний з автоматичною коробкою передач з дев'ятьма швидкостями і повним приводом. Це дає новому суперкару продуктивність на дорозі, яка є унікальною для позашляховика, що схиляє ваги не менше ніж на 2660 кілограмів. BRABUS G V12 900 "ONE OF TEN" - це найшвидша дорожня машина з швидкодією від 0 до 100 км / год (62 миль в годину) всього за 3,8 секунди і максимальною швидкістю в 280 км / год (174 миль на годину) . ця модель серії коли-небудь побудованих.

До того, як 12-циліндровий двигун, який зазвичай працює на Mercedes S 600 L з номінальною потужністю 390 кВт / 530 к.с. (523 к.с.), був встановлений в відсік двигуна поточного G-класу, він був ретельно переглянутий в нашому BRABUS. високотехнологічний цех з виробництва двигунів з використанням сучасного механічного обладнання. Установка спеціального колінчастого вала BRABUS з більш довгим ходом і комбінації більших отворів циліндрів, відповідних кованих поршнів і спеціальних точно збалансованих шатунів заготовки призводить до збільшення робочого об'єму з 6,0 до 6,3 літра (від 366 до 384 у.о.).

Зміни периферійних пристроїв двигуна також грають важливу роль у величезній вихідної потужності. Дві виробничі турбіни замінюються турбінами з великим компресорним агрегатом і модифікованими випускними колекторами, які створюють більш високий тиск наддуву, ніж виробничі компоненти. Перетворення включає водостічні труби діаметром 80 міліметрів (3,1 дюйма), металеві безнапірні каталізатори і високопродуктивну нержавіючу вихлопну систему BRABUS з активно регульованими заслінками. Завдяки вбудованому управлінню звуком водій може вибирати між хрипкий нотою вихлопу V12 в режимі «Спорт» і стриманим звуком в режимі «Додому». Повністю нержавіюча вихлопна система також є візуальним засобом. Дві вихлопні труби з чорним хромуванням на показаному автомобілі IAA, що виходить перед задніми колесами по обидва боки, також додають деякі візуально захоплюючі основні моменти.

Не менш важливим є оптимальна подача повітря для двигуна. З цією метою інженери силового агрегату BRABUS розробили модуль впуску BRABUS 900. Новий впускний колектор включає спеціальну коробку повітряного фільтра з великим поперечним перерізом і спеціальні фільтри, а також оболонку «Gold Heat Reflection» для зниження температури.

Перепрограмувати електроніка двигуна зі спеціальним відображенням для уприскування і запалення, а також зі зміненим регулятором тиску наддуву координують ідеальне взаємодію високопродуктивних компонентів і, таким чином, дають висококласному двигуну унікальну комбінацію вибухової потужності і відмінною характеристики плавного ходу V12. Технологічний партнер MOTUL поставляє високотехнологічні мастильні матеріали для всієї трансмісії.

В результаті інтенсивної роботи двигун BRABUS 900 6.3 V12 Biturbo забезпечує неперевершені робочі характеристики: максимальна потужність 662 кВт / 900 к.с. (888 к.с.) досягається при низьких 5500 об / хв. Ще більш феноменальним є піковий крутний момент 1500 Нм (1106 фунт-фут) при 4200 об / хв. Ця цифра обмежена електронним способом в автомобілі до 1200 Нм (885 фунт-футів).

Потужність подається на всі чотири колеса за допомогою автоматичної коробки передач з дев'ятьма швидкостями, яку можна ще точніше перемикати за допомогою перемикачів ваг BRABUS RACE на кермі.

Продуктивність автомобіля говорить сама за себе: від відпочинку BRABUS G V12 900 «ONE OF TEN» розганяється до 100 км / год (62 миль / год) всього за 3,8 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою до 280 км / год (174 миль на годину). Відповідно, новий суперкар також обладнаний спідометром BRABUS зі швидкістю 300 км / год (186 миль на годину).

Ширша колія оптимізує керованість і безпеку водіння на цих швидкостях, і, отже, новий суперкар оснащений захоплюючим широким кузовом BRABUS WIDESTAR. Дивно стилізовані бічні ракети збільшують ширину кузова на десять сантиметрів (4 дюйми) і, таким чином, дають достатньо місця для масивних кованих коліс діаметром 23 або 24 дюйми.

BRABUS G V12 900 "ONE OF TEN", представлений на виставці IAA 2019 у Франкф
Розробка та підтримка сайту "Сергей Ивасюк" Brabus
Зателефонуйте нам!
Личный кабинет
Вам буде доступний розділ інструкції.
Ваш логин
Ваш пароль
Працюємо для Вас з Пн-Пт 10:00 до 19:00 (Сб-Нд вихідний)
Питання щодо вирішення